Pages

Sunday, March 25, 2012

I wanna GO too...

salam bloggies....!!

baru2 ni aku terase sgt ngan seseorang yg mmg x rapat ngan aku p0wn tp kal0 dah tiap2 ari dye teng0k muke aku.........................
lantak lah...
aku agak terase ble dye nampak macam xnak aku j0in dye dlm buat pape p0wn walaup0wn bende tu sapatutnyer melibatkan aku.....
contohnyer macam :
k0rang 1 gr0up.... slalu sme2.... s0 ble salah se0rng dlm gr0up tu (seni0r) dah nak grad mesti k0rang nak bt mkn2 ker kuar sme2 ker an...?
ntah nape even aku satu kumpulan dgn dy0rg tp si "seseorang" ni bley lak nak bwak 0rg laen yg xder kne mengena lansung gi n sr0h aku kuar laen hari....
ape seyh.....
aku ase tersisih gler tau x....?
aku tau la k0rang lg rapat ngan senior tu dr aku tp still aku 1 gr0up ngan k0 an...?
nape nak kne bwk org laen...?
dye sr0h aku kuar ari laen kal0 still ngan seni0r tu xpe gak ni x.....
senior tu da xleyh kuar lg lepas ni......
aku bengang gler d0wh.....


maaf la kal0 sesape trase ye...
aku bt0l2 bengang.....
akhirnyer aku ckap "xpela bg jela kwn dye tu pegi.... aku grak ari laen je la...."
sebnarnye aku trase bukan sebab aku nak lepak ngan dye p0wn....
aku nak sgt spent time ngan senior tu sebab dye da nak grad....

aku xpahamla.....
tp even aku ckap aku xkesah sebnarnyer aku kesah sgt...
nape dye xnak aku gi...?
padehal dye leyh pk sendiri k0wt.....

dah la penat aku ckap pasal orang....
even aku still bengang aku tau mesti ade salah yang aku buat yang membuatkan dye xnak aku kuar skali ngan dye.....xpela.....

BUT STILL ..........


ADIOS AMIGOS....!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...