Pages

Friday, August 5, 2011

listening test = status

ola BLoGgErS....!
yay...! listening test t0k BEL120 da tamat... selesai 1 masalah.. n nnt akan ader speaking test...huhuhu...
hopefully aku bt bt0l2 la.. hahaha... xtau la nape semenjak 2 menjak ni aku mcm dah kurang sket skill bercakap dlm bahse english nih.. huhuhu ....
mgkin sebab aku slalu ckap bnyak dlm bm k0wt... hurmmmmmmmmmm....
ntah la.. camner la aku nk bt speaking test nih.. !?

dah tu nnt lak ader lg grammar test... huhuhu... camner la nih.. kal0 speaking aku 0k, grammar aku HANCUS...!
hurmmmm......... masakla aku camnih... hahhaha... tp xper hidup nih mesti semp0i slalu.. es0k ader test IMD101 kat DSP .... hahahah... kerkucil ar sume kat dlm DSP tuh bt cataloging... hahaha.. dah ar DSP tuh SEJ0K   gler...hahahha... trim0my0lah.... ahakz... (>_<)...hahahah..

hehehehe... MGT162 plak akn mengadakan test xlme lg... huhuhu... sy0k gler ar... hahahha...
nak buek camn0r dah tula yg k0 mintak time k0 isi b0rang UPU dlu... hahaha... BT0L X...!?

ok lah... aku nak gi dlu.. ader hal lah yg xbley nak dielakkan.. hahaah... (membas0h baju..kehkehkeh..)
hahahah... d0akan aku berjaye hadapi mggu mid-term ni dgn aman dan penuh kejayaan di kees0kkan harinya... insya-Allah...


aminnnnn..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...