Tuesday, August 2, 2011

citer2 ramadhan cik1611

salam BLOGGERS..
arinih da ari ketige kite sume b'p0se...perghh...malas gler asenyer nk p0st time2 camni...
tp still aku nk gak p0st...ahakz..(^_^)
p0se..?
bg aku skrg ni ok je la.. x bnyak bende ley bt p0wn time tgh p0se nih...huhuhu..nk ckp bnyk2 cam slalu xley nnt tekak kering...nak gelak kuat2 p0wn xbley gak nnt kurang pahale p0se...huhuhu...redh0kan aj0r lah...hahaha....
da 2 ari p0se aku dpt bkk p0se ngan AIn n NAsya ... sy0k sgt bukak p0se ngan dy0rg... bebudak klas aku ader yg buke kat luar ngan geng2 dye...aku da cukup bersyuk0r dpt mkn jer ngan dy0rg 2 0rg tu (eh,,,skali ngan kak r0omate NAsYa = kak DINA)....

tp td aku agak bengang sket...aku dala p0se naperla ader yg sengaje nk cari kemarahan aku...!? aku xnak ar batal p0se or kurang pahle p0se aku arini.. aku malas nak marah2 0rg tp nape sengaje bt aku marahh...?!
xbley ker skali skale respect 0rg sket..?! aku tau k0 p0wn p0se gak cam aku tp kite 2-2 kne ar pndai nak c0ver kal0 xpuas ati...
masalahnyer an kal0 aku tau ape yang aku da bt smpai k0 mrah sgt, xper tau.. ni, satu mende p0wn aku xtau tetibe aku ase dingin jer... naper...!? sebl0wm ni 0k jer aku ngan k0,,,.,, naper skarang k0 laen ngan aku...!? kal0 k0 marah kat aku c0z aku ader bt salah plezz la bgth aku... aku nk gak tau ape mandenyer yg aku dah bt... aku xnak ilang kwn ar... aku xtau aper masalah k0 tp aku tau aku xnak ilang kwn cam k0.. PLEZZ AR...!
aku mintak maaf sgt2 kal0 aku ader bt salah... aku mgkin bt kesalahan tuh tanpe aku sedar s0 t0l0ng bgth aku apenyer yg aku dah bt 0k..!? hurmmmmm....... kal0 bende ni jd pelan2 aku bley time lg tp ni mendadak giler... ari ahad arituh kite bley glak2 lg nape skarg k0 pndang aku p0wn xnak...!?
seri0usly APER YG AKU DAH BT...!? N APER MASALHNYER SEBNARNYE NIH...!? 

ya Allah...dibulan-Mu yang Mulia ini, aku mem0h0n pada Mu ya Allah.. kau berilah dia jalan untuk menyatakan ape yang terkandung dlam pelusuk sanubarinye ya Allah.. kalau aku yang salah.. berilah aku cara dan jalan Mu untuk menjaga persahabatan ini ya Allah... sesungguhnya aku tidak mahu kehilangan silaturahim yang telah terjalin ini ya Allah.. kau bukakan lah mata ku dan terangkan lah hatinya ya Allah...

.....amin....








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...