Pages

Saturday, July 30, 2011

mutiara kata..

aku pernah dengar org kate
"Allah tidak akan beri ape yang kita mahu, tp dye akan kurniakan ape yg kita perlu"

aku pernah membaca
"jgn merungut kerana tiada kasut sebelum melihat org yg tiada kaki"

kawan aku pernah kate
"jgn berlari menuju masa hadapan, tak0t nnt kita terjat0h dan xkesampaian"

aku slalu kate
"kalau kita kate kite cantek, make org akan nmpak kite cantek"

aku ade teori
"kalau nk org pndg kite yakin, leher kene 90 dgree,kalo lebih org nmpak kite somb0ng, kal0 kurang 0rg nmpak kite lemah"

budak klas aku ader kate
"we're provoke but we're not impolite"

slalu aku kate
"pain killer yg terhebat bukan morfin tp endorfin"

jgn x tau
"even batu p0wn kal0 dititiskan air satu hari akan berlubang, inikan pula hati manusia, siramilah ia dgn curahan kasih syg supaya lembut atinyer itu"

aku slalu pikir
‎*Mem0ri kwan~kini jrak mmishkn kita,xda lg hlai twa,xda lg grau snda,yg tggl hnyalah ak,sndrian,sndrian mnmpuh alam rmja yg kjam&sinis,sndrian mnngis & ktawa~

terdetik dlm hati aku
"langit tdk akn slalu cerah,bila tiba hjan,grimis atau lbat,bsah jua bumi dipijak..tp hrpnnya,pelangi akn muncul slps redanya hujan.."

pernah aku nukilkan
 ~menangisku kring tnpa tangisn,airmtaku gugur tnpa sndu,menymbunyi 0mbak kesal dlm hati..~

ketika aku sedang mencintai dia
 ~andai suatu hari,cnta hadir dlm hatimu, Ku akn gmbira untkmu, Meskipun cnta itu bkn milikku..~


nasya kate
"mengalah kita sekarang bukan bermakna kita kalah atau lemah tapi kerna kita tahu yg kekal untuk kita adalah menang"

pernah aku tanye
perlu ke kita suke untuk sayang..? perlu ker kite marah untuk membenci..?

nasya kate lagi
"sayangilah dia sepenuh hati, jgn kita persia dirinya, kerna kehilangan dia megundang 1001 sesal dlm ati"



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...