Pages

Friday, July 29, 2011

3 is always too many..

salam BLOGGERS...!
why aku ckp "3 is always too many.."?..
sebnanyer aku ckp camtuh dlm konteks bercinte..
(cehh nape semenjak 2 mnjak ni aku slalu cite pasal cinte ek..?)
hehehhe....biase la...(^_^)...

aku slalu tengok movies and dramas yg ader citer pasal cinte 3 segi ni an...slalunyer kwn2 baek..aku xphm lnsung pasal cinte 3 segi sampai la aku sndiri alaminyer..hahahaha...amek ko..! tu la slalu kut0k2 watak2 dlm citer2 tu last2 aku yg kne...hahahaha...

nak buek mcm mane dah naseb bdn..hahaha...
(ni xder kne mengene ngan saper2 ye..hhehehehe..)
so dah memandgkan yg terjadi ni melibatkan kwn baek aku n laki yg aku ske so aku sampai 1 thp xtau nk bt per tau...aku nk bt aper ni..!? tu yg aku slalu ckp lpas aku tau kebenarannyer...
aku bingung sgt2..sbb dyorg kwn aku n seorg yg sgt2 aku syg...so ape pat0t aku bt..?
last2 lepas aku ckp  ngan kwn2 aku yg laen, aku decided t0k redhakan jer hbgn dyorg..aku agak ragu2 time aku lepaskan dyorg coz aku tak0t dyorg xkekal..bkn aku doakan dyorg xkekal just aku xnak dyorg sakiti satu same laen..aku syg dyorg 2 org tu...

so aku slalu amek kesah aper yg dyorg bt..bkn aku nk stalking dyorg ker aper..tp aku nk pastikan dyorg jage cinte tu even dyorg da robek ati aku..berhari2 aku nanges tau..huhuhu..(T_T)....tp xder saper tau..huhuhu...
tp ble pikir2 balik buang mase jer nanges2 nih..

so pader yg penah mengalami cinte 3 segi n terpakse mengalah...
jgn risau citer anda tu bkn ader dlm movie jer..bende mcm tuh mmg blaku dlm dunia nyata...
aku salah seorg yg dah mengalaminyer same mcm anda...hahaha...


ini xkan pernh jd penyelesaian yg munasabah k..ingat ALLAH...
paper p0wn yg penting kite sumer sentiase ade iman dalam diri n slalu jage ati kite...jgn skali2 x ikhlas dlm melakukan sesuatu k..
ikhlaskan hbgn dyorg..doakan dyorg bahagie n minta Allah labuhkan cinte kite yg xkesampaian tuh kepd insan laen yg menyayangi kite kerane Allah...insyallah hidup kita akn aman...AMIN....



................daaaa........
~ms1611~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...