Pages

Friday, July 29, 2011

xLAYAK..!

nape rase nak nanges yer..
naper aku ase camni..!? aku xske ar camni... nape lak aku nk sedey...aku xske dye...!
aku xlayak tok dye..
ingat tu aishah...! ko xLAYAK...!
aku tak tau naper..tp mmg aku tetibe ase sebak...aku xnak ar camni....aku nak sgt nanges skrg ni tp xbley...
keadaan x mengizinkan aku tok menanges skrg ni di sini...
aku xtau sampai ble aku bley tahan rintik tangis ni....
aku..........
ntah la..nape ni...!? aku dah xske dye lg an..? tp nape aku ase camni..?dye hepi skrg ni..nape aku xley heppi tok dyorg,...!?nape....!? 

ya Allah...! kau bantulah aku dlm menghadapi keadaan ini ya Allah...jgn biarkan ati aku tergelincir ya Allah..
aku xnak sesiape terluke termas0k aku sendiri..
jgn biarkan sesiape terluka ya Allah....

amin...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...