Pages

Sunday, July 17, 2011

GURLZ NITE...!!

hallo BLOGGERS...!
heheheh...
pertame skali nk cakap..
bru2 ni aku dilande hari yg paling aku bley kate s**l dlm idop aku..
mule2 lappy aku kne virus attact n sume assignment yg nk kne anta keesokkan harinyer ade dlm lappy tu..
aku dah ar xder backup..
n pd ari yg same spect aku jat0h n pecah..
perghh...masalah btol ar,,,

tp mlm ari jumaat arituh
aku, ain n nasha mengadakan 1 malam yg ktorg panggil

"gurlz pill0w talk"
memandangkan ramai yg dah balik time tuh..
ktorg gunekan ksempatan tu tok memekak n mengumpat berbincang..hahahah...p0y0s jer..
hahahahahaah...mcm2 yg ktorg borakkan..
hahahah,,,...

pasal budak tuh n pasal future n present.....heheheh...
borak punyer borak
pkol 3.30 bru ktorg tido..kahkahkah,,,
hahahahaha....xpenah camtuh punyer lame aku ckp xbenti...hahaha...
mmg time tuh aku ckap 8 jam xbenti..hahahah....
smpai kering anak tekak aku....


by the way...all its matter is THANKS TO AIN FARZANAH N NASHA FARENA..
korg BEST GLER...hahahahha...
nnt slalu2 la kte "pillow talk" lg...hahahahah..


**with love**

~ms1611~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...