Pages

Thursday, July 28, 2011

CERITERA DIA...

assalamualaikum SEMUA...!!
*ceh baek la pulak*
time skrg 12:31 AM...huhuhuhu..dah tgh mlm rupenyer...hahahha....
n tetibe aku teringat kat si DIE tuh..
huh..! bile teringat an..huhuhu...bengang jer...

die an..aku tak tau la..dalam bnyak2 manusie yg aku kenal or pernah kenal, nape lah die tu yg aku sangkot..!?
huhuhuuh....penat ar camni..mengar0t bt0l..hahahha...
aku dah try lupe kan dye..tp mustahil...!
jgn tanye knape mustahil...
dye an..ade smiles yg boleh bt aku jd kaku,
pandgn mate dye bt kan aku berdebar2..
berdiri jer n aku akan jatuh terduduk..
hurmmmm...sampai  mcm tuh skali...MENGAR0T BT0L...

kwn aku slalu kate...
"daH2 la tu ai**ah..dye tu dah ade yg c0p dlu. ko lpe kan jerla..kalo yg c0p dye tu tau, masak ko nnt.."
n aku slalu jwb...
"ingt seng ker nk lpe kan camtuh jer..? aku dah syg kowt.. kalo sng2 jer bley lpe aku da lame bt..ingt aku nk sgt ker saket ati camni...!?"

so skrg nih..aku tgh cbe tok xslalu ingt kat dyer tuh..aku nk focus pd plJaran..hahahah...
mcm mampu...!
aku xnak ar saket kan ati kwn2 aku...aku nk sume org hepi even aku x...heheheh...
kdg2 aku dah lali disakiti...naper ek..? aku xske slalu sakit ati..
tp dyorg suke sakitkan ati aku...naper la aku slalu cmni...!? hhhhuhuhu.....

xper la..aku tau kawan2 aku slalu tolong aku dlm bt pape..
aku slalu syg kat kwn2 aku walau aper yg blaku..walau dye carik2 ati aku..
n bt kan aku menitiskan air mate..
aku slalu ade kwn2 aku disisi aku..tok sapu air mate aku...
aku syg dye tp aku lg syg diri aku, family aku n kwn2 aku...
so pd si DYE..so long n gudbye..
aku akn rindu kat kau satu hari nnt..tp bt mase skrg..aku arap sgt ati aku di pause jap..
supaye aku boley focus pd kehidupan kampus yg sy0k gler nih..time kat sini aku xnak ar teringt kat ko or ske kat org laen lak..
aku syg ko tp ko bkn milik aku n aku tau ko xkan jd milik aku...


....................................................................................................................................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...