Pages

Saturday, July 30, 2011

dah nk p0se...!!

salam BLOGGERS...!
arini sabtu bersamaan 30 julai 2011..lg 1 hari n kitorg sume umat islam akan berp0se..
huhuhuh...bile smpai jer ramadhan aku mesti ase sayu jer...
lagi2 ta0n ni p0se kat kampus..perghh...!1st time x bukak p0se ngan ibu...huhuhu...
tp xper aku slalu doakan ibu sehat2 kat umah tu n slalu makan sedap2..heheheh...tp sian ibu..ibu kene makan sorg2...xder saper ibu nak kej0tkan pagi2 t0k sahur..xder saper nk t0l0ng ibu masak t0k berbuke lg..huhuhuu...
kat sini aku lak xder sape nk kej0tkan aku sahur..xder saper nk panggil aku bukak p0se..xdpt mkan masakn ibu...n yg paling xbest kal0 kne makan sorg2..AKU PALING XSKE MAKAN SORG2...!!

eee.....menyampah la...naperla dye xbt cuti sem time p0se..huhuhu...
aku nk makn ngan ibu...aku nak ibu kej0tkan aku pagi2 t0k bang0n sahur...aku nk gi baazar ramadhan ngan ibu petang2...masak juadah berbuke t0k ibu....
aaaaa.....nak nanges la.....xley nanges...time2 camni gak aku teringat kat arwah at0k n uwan aku...kit0rg makan sahur ramai2 n berbuke ramai2....skrg ni ibu kne mkn sorg2 ngan pakcu...aku xske teng0k ibu mkn sorg2....

nak bt camner nila naseb bdn yg Allah dah tetapkan t0k aku..aku sepat0t yer bersyuk0r yg aku dpt lg bertemu dgn ramadhan ta0n ni..aku harap aku dpt kejar mlm lailatulqadar tah0n ni..aminnn....

xder ape yg aku b0ley bt p0wn skrg ni...paling baik p0wn aku call ibu aku tiap2 bukak p0se..arap2 bulan ramadhan aku yg ja0h dr ibu ni membawe bnyk keberkatan pd aku n seluruh umat muslimin yg berp0se...


~SALAM RAMADHAN SUME~
*SEMOGE KITE SENTIASE DIBERKATI N BULAN P0SE NI MENJADI TIME KITE KUMPUL PAHALE BNYAK2..~



~ms1611~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...