Pages

Sunday, July 10, 2011

PROGRAM WAJIB DIIM...

ni gurlz klas aku yg ntah la  t'lbih heppy kowt..hehehe
olaa n salam pd sume BLOGGERS...!
bru2 ni fakulti IM ade bt program pemantapan akademik pelajar baru (agaknyer ar..hehehe..)
dah kate program wajib an..confirm ar kne gi...terpakse ar pagi2 mendaki BK aka Blok Kayangan tu an.. 
huhuhuh....sabo jela...
nasha farena yg slalu ngan aku xder so aku kne ar menapak sorang2 gi blok  kayangan yang di kayangan tuh...
inila umi nafisah..yg tmankan aku memanjat BK..heheh..
melampau bt0l..xlarat..hehehehe..
haku bkan jer lepak ngan bdk2 klas aku jer...tp aku gak lepak ngan bdk2 klas D..huhuhu..best ar korang..!

mcm2 gak ar yg aku dpt time gi program ni...ceh..majlis ilmu la katekan...hehehehe....
nila sbhgian bdk2 klas D..ca ya la ID..!
nila Nasha..tp dye xder time tu. 
zyra,syu.malini n amira...

aku still ngan AIN xdpt dipisahkan..heheheh..
tp xtau nape aku kdg2 sentap sket ari tu..huhuu..
mgkin sbb ABC (Allah Bagi Cuti) k0wt..huhuu...

tp best ar...yg paling best time slot MOTIVASI ngan cik Illa..
u'r the best ar miss Illa..hehehe...

okla...tu je kowt for now..
see ya'll...
~ms1611~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...