Pages

Sunday, July 10, 2011

YOUTUBE ADDICT...

salam BLOGGERS...!
aku sebnarnyer tengah ngantuk thap DEWA ni...(sbb da pkol 1.17 pg)...
tp nape la keje MGT 162 ni mcm xkan siap jer..!?
huhuhuh...
tp an lps aku  analisa balik nape keje2 aku xpenah siap dlm range mase yg aku tetapka adalah kerane.....
aku ske tengok YOUTUBE...

Aaaaaaaaaaaaaaaa....!!
mentang2 bru bayar n broadband ni da laju balik an,,,
huuhuuhuh....
xsnonoh btol aku ni....
org laen bersengkang mate bt MGT la, IMD 102 la, bace CTU ar, bce IMD 103 lg...
aku dgn selambernyer tengok UTUBE smpai lebam bijik mate...

xske ar camni..
xley focus btol ar lpas ade bb sendiri ni (broadband ye bkan blackberry..heheheh..)
aku da try tok kawal addicted aku ni but mcm xjalan jer...
 xtau da nak bt camner..
last2 aku cabut bb ni,,, aku sorokkan kan kat tempat yg aku tau kat ner...heheheh...

at least aku tau ar yg aku xley pakai...
kne wat keje dlu bru on YOUTUBE.....
huhuhuhu....

with love
~ms1611~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...